30 de junho de 2010

Carimbos novos - New stamps

Boa tarde!!!!!!!!!!  Hoje não vou mostrar nenhum trabalho meu.  Quero mostrar para vocês os mais charmosos carimbos que vi!!!  Esse cartão não foi feito por mim, foi feito pela Jodie, Design Team da Tickled Pink Stamps.  Eu ameeei esses carimbos e logo...logo... eles estarão sendo vendidos no site da Kellie!!




















Não é lindo demaaaaaaaaais????  Amei o estilo vintage!!! Logo...logo... vou comprar os meus, com certeza!!!  Uma semana maravilhosa!!! Um grande abraço!!

5 comentários:

  1. Regina,
    It was a lovely surprise to wake up to your note letting me know you selected this card to post on your blog, thank you so much for this and for the wonderful comments. Tickled Pink Stamps Lil Lolitas are fabulous. Have a greet week hugs Jodie from Oz

    ResponderExcluir
  2. que coisa mais linda, mesmo! nooossa! amei as cores e o estilo, tbém! como que se faz para pintar carimbos assim?? beijos!!!

    ResponderExcluir
  3. What a beautiful card! Hugs, antonella :-)

    ResponderExcluir
  4. Hi Regina,
    I love your work. Thank you for becoming a Fan on Facebook on My Quilling Shack and also my friend. I am now your follower. Take care and looking forward to seeing more or your creations!
    Quilled Hugs,
    Linda Bran-Krieg

    ResponderExcluir
  5. Hi Regina, just love your cards. Wow, they are stunningly beautiful. Thanks for visiting me all the way from Brazil and leaving such lovely comments. hugs Sharon (South Africa)

    ResponderExcluir

Muito obrigada pelos seus comentários. Espero tornar ver você novamente, breve!! Um grande abraço e um ótimo dia para você!

Thank you so very much for your comments. I hope to see you again soon!! Big hug and have a great day!!